MISSIÓ
Acompanyar a les persones grans ateses i a les seves famílies en el procés d’envelliment oferint els suports i ajuts necessaris a cada moment i etapa, a partir de diferents recursos i serveis.
Oferir una atenció personalitzada, interdisciplinària, eficient, de qualitat i basada en els valors humans, en ambients familiars, participatius i respectuosos.
VISIÓ:
Ser una organització compromesa amb les necessitats socials de les persones grans del territori, on la qualitat dels serveis i recursos sigui rellevant i la seva gestió es recolzi en els valors humans i ètics.
VALORS:
Els valors en els que es recolza l’organització són:
- Dignitat de les persones
- Acceptació i no discriminació
- Intimitat i confidencialitat
- Autodeterminació i participació
- Drets humans
- Justícia , igualtat i equitat
- Solidaritat i be comú
- Vocació i servei a la comunitat
- Professionalitat i treball interdisciplinari.
- Qualitat, responsabilitat i competència.
- Utopia i millora continuada.
ABAST DEL SISTEMA DE GESTIÓ DE LA QUALITAT:
CENTRE | Abast del sistema |
Residència i Centre de Dia La Mallola | Prestació de serveis assistencials de Residència, Centre de dia i Menjador Social |
Residència Fèlix Llobet | Prestació de serveis assistencials de Residència |
Centre de Dia Masia Xiprer | Prestació de Serveis assistencials de Centre de dia i Menjador Social |
Centre de Dia Can Vidalet | Prestació de Serveis assistencials de Centre de dia i Menjador Social |
Queda exclòs el punt de la norma ISO 9001 : 2015 8.3 disseny i desenvolupament de productes i serveis, perquè els serveis prestats estan subjectes a normativa i estendards de gestió.